Sunday, February 17, 2008

Koduleht

Tehtud!
Olemas, aga valmidusest kaugel. Hakake tekste välja mõtlema ja teavitage, mis võiks olla teisiti/paremini. Ülemise bänneri muudan ma mõne päeva jooksul ära, muudan liikuvaks. Tekstid ilmuvad ekraanile ja kaovad ära ka! [uau]

Kas keegi (Suska, nagu ma teada sain) tahaks mulle rääkida, kuidas tehnika muretsemisega asjalood on? Kui palju raha, mis olemas on jms tarka.

Mõm.

Linki ka: http://www.ten.ee/keskkond
Kas pole mitte kena link meile antud.. Poole õudsem oleks 19. regionaalsessioon Keskkonna teemal. :D

P.s. Ma muudan TENi logo värvi millalgi ära, hetkel ei tahtnud mul logo tegemine kuidagi välja tulla.. Lallalaa.

10 comments:

ef. said...

Jou, Karukell, minu kodukalehtede ettepanekud on su eelmise posti kommentaarides :)

Martin said...

Jõu.
Kui lähemalt vaatad, leiad, et ma olen su soovitusi isegi järginud.
Suured tänud!

ef. said...

Jou, ma lugesin meilboksist jah :D

Üks asi veel muidu, et kas selle helekollase nurgaga ei anna midagi teha? Mingi looduselemendi või pingviini pildi vms sinna sisse toppida?
:D

Martin said...

Pingviin jääb ära, sest leht peaks jääma professionaalseks.
Nüüd telemäng: Nimeta looduselement, mis sobikas ülemisse parempoolsesse nurka.

ef. said...

jänkupabul

Liis said...

:D

Liis said...

Kui rääkida ametlikkusest, siis meie ürituse nimi on Eesti Keskkonna Noorteparlament 2008, mitte keskkonnasess.

Helen said...

Leht, imho, näeb kuidagi tühi ning poolik välja. ma ei mõtle mitte teksti osas, aga üldisena. ma ei ole kindel, kas see fade'imine on kõige õigem, sest minu jaoks segab see pigem lugemist ning keskendumist ning kas kogu leht peaks olema ruut keset valget tausta kolme värviga. see pealkirja font on kuidagi miltaristlik, ning värvi koha pealt juba mainisin vilkuva bänneri suhtes ma ei tea, kas poleks mõtekam teha mõni ilus riba pildist ning sellele kirjutada rahulikus fondis Eesti Keskkonna Noorteparlament. ja üldse oleks mu ideaalseks eeskujuks http://www.lk.ee/

Ning ülemisse paremasse nurka ei peaks tulema telemängu tüüpi loom vaid pigem pilt or smth, mis sobib eelkõige kujundusega. Või siis pigem juba kujundus, mis sobiks pildiga.

Martin said...

Ehk siis. Bänneri asemele pilt? Ei sobiks. Olen katsetanud, väga blogilik nägi juba välja. See bänner oli ajutisena mõeldud sinna ja ei olnudki mingit plaani sellisena teda jätta. Liikuv animatsioon oli ka lihtsalt mõttejätkuks. Ka seda vaatasin täna lähemalt, ei hakanudki edasi tegema.
Ja ma pean tegema tausta roheliseks (Meelde tuleb Liisi kommentaar, et Keskkonna sess ei tähenda kindlalt just rohelist), tausta muutma valgeks, teksti mustaks jätma ja panema tammelehe vesimargi taustale?
Kahju, et te nii hilja ärkasite, tegelesin terve päeva selle ja palju muuga, aga nüüd ei jõua sellega enne järgmist nädalavahetust küll tegeleda.

And just to recap:
Taust roheline
Sisu valge
No fade
Pilt üles
pilt üles paremale
Midagi veel?

Martin said...

Taust1 as in background, taust2 as in teksti taust.